كاهش زورگيري و كيف قاپي در تهران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
كاهش زورگيري و كيف قاپي در تهران
نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1389
بازدید : 29
نویسنده : مولوی
معاون عمليات فرماندهي انتظامي تهران بزرگ از كاهش 17 درصدي كيف‌قاپي و زورگيري در يك ماه اخير نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سرهنگ كريمي در گفتگو با ايسنا ، اظهار كرد: ميزان سرقت كيف‌قاپي و زورگيري از ششم آذر ماه امسال تا سوم دي ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد كاهش را نشان مي‌دهد، اين در حالي است كه ميزان سرقت منزل در اين مدت 24 درصد، سرقت مغازه‌ 16 درصد و سرقت بانك 100 درصد كاهش داشته است.

وي افزود: ميزان سرقت از اماكن در يك ماه اخير 9 درصد كاهش داشته و ميزان سرقت از قطعات خودرو 13 درصد كاهش يافته است.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي تهران بزرگ درباره سرقت خودرو و موتورسيكلت هم اظهار كرد: در اين مدت ميزان سرقت خودرو 6 درصد و سرقت موتورسيكلت 9 درصد كاهش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وي خاطرنشان كرد: با اجراي طرح‌هاي امنيت محله محور، پاتوق‌هاي سارقان مورد شناسايي قرار گرفته و كليه جرايم سرقت پس از اجراي اين طرح‌ها 14 درصد كاهش يافته است.

سرهنگ كريمي با بيان اينكه ميزان كشفيات پليس در حوزه سرقت 10 درصد افزايش را نشان مي‌دهد، افزود: در اين مدت تعداد دستگيري سارقان و كيف‌قاپان و زورگيران 27 درصد افزايش يافته است.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با بيان اينكه پاكسازي نقاط آلوده همچون پارك‌ها و ميادين در دستور كار پليس قرار دارد، افزود: با توجه به طرح‌هاي انجام شده ميزان آمارها نشان مي‌دهد كه وقوع زورگيري در پايتخت در حال كاهش است.

وي در رابطه با به كارگيري چاقوهاي غيرمتعارف در زورگيري هم اظهار كرد: تقريبا حدود 70 تا 80 درصد از زورگيري‌ها به وسيله سلاح سرد انجام مي‌شود، اين در حالي است كه اگر طرح برخورد با توليد،‌ توزيع‌كنندگان و حاملان سلاح سرد در مجلس تصويب شود، در كاهش وقوع چنين تاثيرگذار خواهد بود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: